سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : شنبه 91/10/30 | 12:18 صبح | نویسنده : مریم

Lions Gold Awards: SRK won Lions Favourite (Best) Actor in a Leading Role for Jab Tak Hai Jaan.

در جشنواره لیون گلد اواردز شاهرخ برنده بهترین بازیگر مرد برای جب تک هه جان شده.
Lions Gold Awards: SRK won Lions Favourite (Best) Actor in a Leading Role for Jab Tak Hai Jaan.  در جشنواره لیون گلد اواردز شاهرخ برنده بهترین بازیگر مرد برای جب تک هه جان شده.
دیروز شاهرخ خان درباره رویای ارتقا دادن فوتبال گفت که هنوز خیلی زنده است و بدنبال اونه
خبر های زیادی مبنی بر اینکه شاهرخ خان برنامه داره تا موفقترین باشگاه فوتبال کشور رو تاسیس کنه و در باشگاهسdempo sport clubسرمایه گذاری کنه منتشر شده.
شاهرخ که همیشه فوتبالو دوس داشته و پسرش اریانو هم به بازی فوتبال تشویق میکرده هنوز هم بدنبال این رشتس.
شاهرخ خیلی علاقه داره که یه لیگ در فوتبال هند خریداری کنه و بازیکنای جوونو به این بازی تشویق کنه.
اگر شاهرخ بخواد به حرفایی که در کنفرانس مطبوعاتی دیروز گفت عمل کنه شاهرخ میخواد رویای ارتقا دادن این بازی رو هم مثل راهی رو که در کریکت رفت طی کنه.
شاهرخ دیروز در مصاحبش گفت"در طول سفری که به دبی داشتم باشگاه های فوتبال زیادی رو دیدم و فکر میکنم خیلی خوبه که چنین کاری رو در هند هم انجام بدم.من میخوام پیشگام باشم.ما تنها ملتی هستیم که تیم فوتبال خوب نداریم و من میخوام فوتبالو در حد ممکن ارتقا بدم "
طبق گفته های یکی از منابع نزدیک شاهرخ اون علاقه داره تا اینکارو به همراه پسرش اریان شروع کنه"اریان خیلی درباره فوتبال احساساتیه و شدیدا طرفدار تیم منچستر یونایتده.
در حقیقت در 31 دسامبر 2012شاهرخ به همراه پسرش و دوستاش در ساحل فوتبال بازی میکردن و این کمترین کاریه که شاهرخ میتونه بعنوان یه پدر و برای اصلاح ورزش انجام بده"
timesofindia.indiatimes
دیروز شاهرخ خان درباره رویای ارتقا دادن فوتبال گفت که هنوز خیلی زنده است و بدنبال اونه خبر های زیادی مبنی بر اینکه شاهرخ خان برنامه داره تا موفقترین باشگاه فوتبال کشور رو تاسیس کنه و در باشگاهسdempo sport clubسرمایه گذاری کنه منتشر شده. شاهرخ که همیشه فوتبالو دوس داشته و پسرش اریانو هم به بازی فوتبال تشویق میکرده هنوز هم بدنبال این رشتس. شاهرخ خیلی علاقه داره که یه لیگ در فوتبال هند خریداری کنه و بازیکنای جوونو به این بازی تشویق کنه. اگر شاهرخ بخواد به حرفایی  که در کنفرانس مطبوعاتی دیروز گفت عمل کنه شاهرخ میخواد رویای ارتقا دادن این بازی رو هم مثل راهی رو که در کریکت رفت طی کنه. شاهرخ دیروز در مصاحبش گفت"در طول سفری که به دبی داشتم باشگاه های فوتبال زیادی رو دیدم و فکر میکنم خیلی خوبه که چنین کاری رو در هند هم انجام بدم.من میخوام پیشگام باشم.ما تنها ملتی هستیم که تیم فوتبال خوب نداریم و من میخوام  فوتبالو  در حد ممکن ارتقا بدم " طبق گفته های یکی از منابع نزدیک شاهرخ اون علاقه داره تا اینکارو به همراه پسرش اریان شروع کنه"اریان خیلی درباره فوتبال احساساتیه و شدیدا طرفدار تیم منچستر یونایتده. در حقیقت در 31 دسامبر 2012شاهرخ به همراه پسرش و دوستاش در ساحل فوتبال بازی میکردن و این کمترین کاریه که شاهرخ میتونه بعنوان یه پدر و برای اصلاح ورزش انجام بده" timesofindia.indiatimes





  • آنکولوژی
  • مکس دی ال
  • کارت شارژ همراه اول
  • کدهای جاوا وبلاگ

    قالب وبلاگ

  • کد نمایش افراد آنلاین

  • نایت نما



    کد کج شدن تصاویر

    しゃぼんハート