سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 89/11/19 | 3:47 عصر | نویسنده : مریم

رانی موکرجی : فیلم "No One Killed Jessica" باید مخصوص بزرگسالان باشد

معمولاً بازیگرها آرزو می کنند فیلمشان اجازه اکران برای همه سنین را دریافت کند تا افراد زیادی به دیدن فیلم بروند اما رانی موکرجی در این زمینه متفاوت است. او اجازه اکران مخصوص بزرگسالان را برای فیلم جدیدش به نام "No One Killed Jessica" می پسندد.
رانی به خبرنگاران گفت: "من بیشتر مایلم که فیلم، اکران ویژه بزرگسالان داشته باشد. در حقیقت من این مورد را بیشتر می پسندم چرا که ما نمیخواهیم کودکان فیلم را تماشا کنند. من فکر می کنم این فیلم برای کودکان مناسب نیست بنابراین مایلم اکران ویژه بزرگسالان داشته باشد."
او افزود: "من حتی برادر زاده ام را نیز برای دیدن فیلم نخواهم برد چرا که برای وی مناسب نیست."
"No One Killed Jessica" بر اساس سرگذشت یک مدل به نام "جسیکا لال" که در سال 1999 توسط مانو شرما کشته شد، ساخته شده است. در این فیلم به تهیه کنندگی UTV Spotboy، ویدیا بالان نقش خواهر بزرگتر جسیکا به نام سابرینا را به عهده دارد. فیلم مذکور در تاریخ 7 ژانویه سال آینده به اکران در خواهد آمد.
رانی در این فیلم نقشی کاملاً متفاوت و جسورانه ایفا کرده است.
رانی گفت: "من در این فیلم نقش یک خبرنگار تلویزیونی به نام Meera Gaiety را بازی کرده ام. او یک خبرنگار بی باک است که مانند اغلب خبرنگارهای خانم در راهی جسورانه گام بر میدارد. بازی در این فیلم تجربه خوبی بود چرا که من این شانس را داشتم تا سوال بپرسم نه اینکه به آنها پاسخ دهم."
وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: "این کاراکتر از خبرنگاران خانم بسیاری الهام گرفته شده است. در واقع این شخصیت، ترکیبی از همه آنهاست نه اینکه فقط از یک خبرنگار منحصر تأثیر گرفته باشد. کارگردان از من خواست تا به شخصه (ویژگی های) این کاراکتر را خلق کنم."




Divider شکلک های شباهنگDividerشکلک های شباهنگDivider شکلک های شباهنگDivider شکلک های شباهنگDivider شکلک های شباهنگ

کاراکتر فیلم No One Killed Jessica یک برداشت و جنبه ساختگی از داستان است

رانی موکرجی گفت کاراکتر خبرنگار تلویزیونی در فیلم No One Killed Jessica فقط یک برداشت ساختگی از ماجرای قتل جسیکا لال است.
رانی به خبرنگاران گفت: "هیچ چیز در فیلم به جز کاراکتر من ساختگی نیست. اما این شخصیت نیز جنبه های واقع گرایانه بسیاری دارد." با توجه به گفته های وی، رسانه ها در این فیلم به شکلی متفاوت به تصویر کشیده می شوند و نشان می دهند اگر از قدرتشان به شکلی درست و به جا استفاده کنند، قادر خواهند بود تغییرات بزرگی ایجاد کنند."
رانی گفت: "نقش محوری رسانه ها زمانی که شاهدان ماجرا ضدیت به خرج می دهند، توسط کاراکتر من به نام Meera به تصویر کشیده می شود."
این بازیگر بیان کرد: "موضوع اصلی اینجاست که رسانه ها ماجرا را تا پایان منطقی و عقلانی آن پیگیری می کنند. فیلمنامه هیجان انگیز این فیلم توسط کارگردان راج کومار گوپتا به رشته تحریر در آمده که جذاب بود و مرا به انتخاب این فیلم ترغیب کرد."
او گفت شخصیتش در فیلم بر اساس هیچ خبرنگار خاصی ساخته نشده است. وی افزود شخصیت Meera یک خبرنگار جسور و نترس است که در زندگی روزمره اش با خطرات بسیاری مواجه می شود.
او چنین افزود: "این نقش یک نقش قوی و محوری است." او همچنین گفت خبرنگار بالیوود بودن بسیار ساده تر از خبرنگار بخش جنایی بودن است. رانی اضافه کرد: "برای این کار (خبرنگار بخش جنایی) باید قوی و نترس بود"
رانی بیان کرد در استفاده از تکمیل کننده ها (در ساخت و پردازش شخصیتش در فیلم) بسیار راحت بوده است چرا که این شخصیت چابک و با حالات خاصی نشان داده میشود. وی در بیاناتش افزود: "کارگردان فیلم به من گفت شحصیتم را به شخصه، خودم بسازم نه اینکه از کسی الهام بگیرم."
رانی اظهار کرد از اینکه فیلم اکران ویژه بزرگسالان را دریافت نماید خوشحال خواهد شد. راج کومار گوپتا در ابتدا با خواهر جسیکا به نام سابرینا درباره فیلمنامه تبادل نظر کرد و زمانی که موافقت وی را دریافت کرد، فیلمبرداری را آغاز نمود. رانی بیان داشت: "من سابرینا را در مصاحبه مطبوعاتی بعد از اتمام فیلم، در دهلی ملاقات کردم و متوجه شدم او از فیلم حمایت می کند."
این بازیگر ادامه داد: "سابرینا مهم ترین سالهای زندگی اش را صرف مبارزه برای خواهر کشته شده اش، جسیکا کرده است. من با وی همدردی می کنم چرا که او به تنهایی جنگیده است. اما در عین حال رسانه ها نیز وی را در این راه همراهی کرده و از قدرتشان به درستی استفاده کردند. تمام هند در این باره با هم متحد شدند و من خوشحالم که بخشی از این پروژه هستم." رانی همچنین بیان کرد تجربه همکاری اش با ویدیا بالان که نقش خواهر جسیکا را به عهده دارد، دوستی و صمیمیت برایش به همراه داشته است.



                       Divider شکلک های شباهنگDividerشکلک های شباهنگDivider شکلک های شباهنگDivider شکلک های شباهنگDivider شکلک های شباهنگ

                                                 
                 






  • آنکولوژی
  • مکس دی ال
  • کارت شارژ همراه اول
  • کدهای جاوا وبلاگ

    قالب وبلاگ

  • کد نمایش افراد آنلاین

  • نایت نما



    کد کج شدن تصاویر

    しゃぼんハート