سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : دوشنبه 90/7/18 | 8:55 عصر | نویسنده : مریم

 

   سلام امروز میخوام در مورد سریال متشکرم  اپ کنم.به دو دلیل اول اینکه به خاطر اهنگ وبم که  تا حالا خیلی طرفدار داشته و  دوستان عزیزم در مورد این اهنگ سوال کردند.بله این اهنگ سریال متشکرم.و من خیلی  این اهنگ و دوست دارم و دوستانی که همیشه به وبم سر میزنن این اهنگ و میشنون انشالله بعدا ترجمه اهنگ و براتون میذارم.دومی دلیلش به خاطر خود سریاله که سریال خوبی از اب در اومده و جذابه.


سریال متشکرم


نام : Thank You / We Were There / There We Were



نام فارسی : متشکرم



کشور : کره جنوبی



سال : 2007























خلاصه سریال متشکرم :
-
سریال « متشکرم» که در 16 قسمت 45 دقیقه‌ای با نام اصلی « ما آنجا بودیم » در سال 2007 در کره ساخته شد پیش از این سال گذشته از شبکه‌ ام.‌بی.‌سی پخش شده است و به دلیل محبوبیت این سریال در زمان پخش، کشورهای انگلیس، ژاپن و اسپانیا این سریال را خریداری و دوبله کردند. فیلمنامه این سریال را خانم «لی کیانگ هی» نوشته و «جی دانگ» آن را کارگردانی کرده است. داستان در مورد پزشک حاذق اما مغرور و خودسری به نام« مین کی سو» است که «جنگ هیوک» نقش آن را بازی می‌کند. این دکتر در بیمارستانی مشغول به کار است و به هیچ کس اهمیت نمی‌دهد و تنها انسانی که در نظر او مهم و ارزشمند به حساب می‌آید نامزد مرده‌اش چاجی‌مین است. «چا‌جی‌مین» قبل از مرگش از دکتر مین کی سو می‌خواهد که به خانواده دختری به نام «لی‌بوم» که بر اثر تزریق خون آلوده به بیماری ایدز دچار شده، کمک کند.




مادر این دختر که« لی‌یانگ‌شین» نام دارد بسیار امیدوار، سرزنده و مثبت اندیش است. آشنایی مین کی سو با این مادر و دختر باعث تغییرات بزرگی در زندگی او می‌شود.«لی‌کیانگ‌هی» فیلمنامه‌ نویس این سریال در مصاحبه‌ای گفته است که ساختار اولیه داستان را 3سال در ذهن داشته و همیشه فکر می‌کرده یک دختر 8ساله که به ایدز مبتلاست چه حال و احوالی دارد؟ او که همیشه به‌عنوان یک فیلمنامه‌نویس بادقت و وسواسی شهرت داشته، در نهایت نیز تصمیم گرفته داستان این بیمار را ابتدا با شخصیت‌پردازی یک دکتر به تصویر بکشد.لی‌کیانگ‌هی از جمله فیلمنامه‌نویسان کره‌ای است که در نگارش داستان‌های عاشقانه و سوزناک مهارت دارد. از جمله کارهای او می‌توان به مجموعه‌های «متأسفم، دوستت دارم» و «عشق کشنده» اشاره کرد که همگی با استقبال مخاطبان روبه‌رو شده‌اند. «لی‌کیانگ‌هی» در مقام فیلمنامه‌نویس معتقد است که برای نقش این دکتر هیچ‌کس مناسب‌تر از جنگ هیوک نیست....







بازیگران

Jang Hyuk as Min Ki Seo

Gong Hyo Jin as Lee Young Shin

Shin Sung Rok as Choi Suk Hyun

Kim Sung Eun as Suh Eun Hee


[تصویر: tu-2.jpg]





  • آنکولوژی
  • مکس دی ال
  • کارت شارژ همراه اول
  • کدهای جاوا وبلاگ

    قالب وبلاگ

  • کد نمایش افراد آنلاین

  • نایت نما



    کد کج شدن تصاویر

    しゃぼんハート